Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 juni 2023

Gezichtjes

 'Sinds kort hebben wij een nieuwe scooter en als stille lezer van jouw blog moest ik meteen aan jou denken toen ik buiten op de bank zat en de voorkant me zo aankeek',  schreef  Carla. Leuk zeg en hopelijk rijdt-ie lekker!


En een andere bloglezer schreef: 'Hoi Bettie, wandelend op cap Dramont bij Frejus viel mij deze op". Ook weer een leukerd!


En dan deze. Die zag ik op vliegveld Teuge, waar onze vriend B. voor zijn verjaardag een vlucht mocht maken. Hij zit hier overigens niet in. 


Onze dochter zag deze gezichtjes in Rotterdam. 'Het lijkt op een open mond, omdat het de bovenkant van een twee is', schreef ze erbij. 


En tenslotte nog een fietszitje. Ik heb er geloof ik al eens eentje getoond, maar zeker weet ik het niet. Dus vooruit maar:


Dat was het weer. Hartelijk dank allemaal! En als altijd: blijf speuren, mensen. En inzenden: bettievdgriend@hotmail.com. 


10 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Weer goed gevonden allemaal :)

Judy zei

Superleuk weer!

Sjoerd zei

Die in Rotterdam heb ik even naar zitten kijken, die daarboven is ook een gezichtje.

Emie zei

Die op de rots is dit keer mijn favoriet!

Jolande zei

Ik vind ze weer leuk.

Kitty zei

Ze zijn elke keer weer leuk, ook al zouden ze dubbel zijn :)

Iris Flavia zei

I wonder, is it form follows function or do the designer do this on purpose to make us smile?

miekequilt zei

Altijd leuk. Je wordt goed voorzien door iedereen.

Marthy zei

Leuk.

Ferrara zei

Er zijn weer leuke bij. Dat fietszitje kent vele varianten.