Totaal aantal pageviews

zondag 13 augustus 2017

Een nieuwe Roodkapje-kaart en meer fijne post

Roodkapje 119!!! Net als ik denk nu zal het wel eens klaar zijn met de Roodkapjes, komt er toch weer een kaart. Deze keer uit Duitsland. Via Postcrossing. Ja, dan kan mijn dag niet meer stuk.
En dan kwam er een paar dagen later Post (met een hoofdletter) van Ageeth, blogvriendin van het blog Ogenzalf


In een vrolijke envelop, zaten allerlei verrassingen. Kijk eerst maar eens naar dat schattige paperclipje. En wat Ageeth schrijft, dat een papieren groet in onze virtuele wereld goed doet, dat is beslist waar. Post is altijd leuk.
Toen ik jaren geleden begon met Postcrossing, deed ik dat omdat het leuk was om eens iets anders dan rekeningen in de bus te krijgen.
Nu is dat nogal veranderd. Papieren rekeningen krijg ik niet veel meer. Dat gaat allemaal mobiel.  Papieren post daarentegen krijg ik best vaak. Aan mij zal het niet gelegen hebben als de papieren post helemaal verdwijnt.


Enfin, nog maar even niet aan denken.
Twee kaarten zaten er in de envelop. Ageeth denkt echt na over wat bij iemand past en ze leest mijn blog heel goed. De tweede kaart is zelf gemaakt. Zo leuk!!!


Ageeth, heel erg bedankt. Ik was hartstikke blij met je envelop!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk, 'echte' post. Ik ben er ook dol op en verstuur het nog steeds best vaak.
Virtuele post is naar mijn mening een beetje 'gemakkelijk'.
Fijne zondag!

Onliemie zei

Dikke gelukzak met je echt post! Geniet er van en van een fijne zondag.

Sjoerd zei

Ik vergeet best wel eens een week om naar de post te kijken. Wij zijn ettelijke jaren geleden gestopt met het versturen van post... Dan krijg je op een gegeven moment ook niets meer terug.

Ageeth Mooij zei

Ik vind het leuk dat het zo in de smaak is gevallen. Dank je wel Bertie en heel graag gedaan.
Het is ook mijn manier om het contact met trouwe volgers te onderhouden.

Matroos Beek zei

Wat een lief, prachtig kaartje!

Neeltje zei

Ja leuk, echte post! Ik blijf ook dapper sturen.

Ferrara zei

Wat mij betreft blijft de postbode zijn werk doen. Ik verstuur regelmatig kaarten.

lien zei

Wow je hebt er echt veel! Vooral leuk als je eentje via postcrossing krijgt he. Ik heb de meeste ook uit Duitsland!