Totaal aantal pageviews

zaterdag 7 december 2019

Cadeautjes

Ik kreeg de laatste tijd zomaar cadeautjes. Zo lief. Eerst kwam er een geheimzinnig pakje. Met op de achterkant alleen een postcode.

Het mocht pas open op 5 december en ik heb me er ook echt aan gehouden (al was dat erg moeilijk).
Ik had wel een vermoeden, maar wist niet zeker van wie het pakje was.
In het pakje zat een rolmaatje met een gehaakt hoesje er om.
Superleuk.
En handig ook. En zo knap gema.., eh gehaakt!
Daarbij nog een mooie, ik denk zelfgemaakte fotokerstkaart.
Mocht pas geopend worden na Sinterklaas. Dat was dus gisteren.
Alles in de echte Jeanette-stijl, de stijl van Hip en Kleurig, Jeanettes blog.

Ook Toos van In de weer stuurde een pakje. Ze kwam er achter dat ze nog een kleurboekje  van de Gouden Boekjes had.  Of ik daar in geïnteresseerd was.
Nou en of was ik dat.
En zo kwam er nóg een prachtig pakje.
Daar zat dus het kleurboek in, vol kleurplaten van precies die boekjes, die ik verzamel.
Ik heb het meteen mee naar school genomen en daar alle kleurplaten gekopieerd.
Als ik nu een Gouden boekje voorlees, kan ik daarna lekker gaan kleuren met het betreffende kind.

Dat was nog niet alles.
Toos leest mijn blog heel erg goed, want er zat een prachtige Chagall-kaart bij, een mooie Atc met een ecoprint  en een hoesje gemaakt van een Londonse metrokaart.
Tenslotte nog een erg handig gevouwen zakje, gevuld met kleine papieren hartjes.

Jeanette en Toos, jullie zijn schatten. Ik ken jullie allebei niet persoonlijk, maar dat kan niet anders.
Dank voor al dat moois, ik was er hartstikke blij mee. 

Ps: Ik schreef dit stukje vanmorgen. Onze kleinzoon was hier om Sinterklaas te vieren en had hier geslapen. Hij was toe aan een Gouden boekje en een kleurplaat. Dus deze foto is praktisch life.



18 opmerkingen:

Judy zei

Leuk hè, blogvrienden! Mooie cadeautjes!

Happy Earl Grey zei

Wat een leuke verrassingen heb je ontvangen, echte blijmakers.

miekequilt zei

Het rolmaatje kreeg ik ook. Dat maakt blogland zo leuk, gewoon af en toe iets naar een ander sturen. En elkaar inspireren.

Jolande zei

Hartstikke leuk!

schrijfselsvanmij zei

Da’s zó leuk!

Het lieve leven... zei

Superleuk hé...blogland!!

Nietzomaarzooo zei

Wat heerlijk en inderdaad blogland zit vol lieve en fijne mensen.

Ageeth Mooij zei

Wat leuk allemaal! Ik werd ook verwend door Jeanette <3

Sjoerd zei

Ik vind bloggen ook veel plezieriger en persoonlijker dan instagram of facebook. Hier leer je wat de mensen interesseert en inspireert

Jeanette Renting zei

En hier word ik weer blij van, al die mooie en lieve woorden (en foto's). De kerstkaart is inderdaad van een eigen foto.
Het kleurboek is ook leuk, en wat een slim idee om de platen te kopiëren voor de (klein)kinderen.

Kitty zei

Wat lief, zij zijn overduidelijk ook blij met jou!

Rianne zei

Lieve blogvrienden heb jij..

Kitty zei

Wat een lieve foto die laatste :)

Mirjam Kakelbont zei

Wat een verwennerij! Lief dat je zo verwend bent.

Marthy zei

Ik was ook een van de gelukkigen die wat kreeg van Jeanette. Lief van haar.

R's Rue zei

Great.

In de weer zei

Nou laat ze maar lekker los gaan met de kleurplaten. Een goed idee van je om ze te kopiëren. Fijn dat je het leuk vond.

Alet Venhuizen zei

Ontroerend en hartverwarmend is het om mooie lieve post te ontvangen :-)