Totaal aantal pageviews

zondag 1 december 2019

Tip

Nog steeds verstuur ik vrij veel post. En dus vind ik het niet leuk dat de prijs van de postzegels al weer is verhoogd. Die prijs gaat van 0,87 naar 0,91
De postzegels die je al hebt, gekocht voor 0,87 dus, die met een 1 erop, die blijven altijd geldig.
Dus heb ik een kleine voorraad ingeslagen. Voor de oude prijs. Per velletje van tien zegels , scheelt dat dus 0,40 cent.
Ik koos deze vlinderserie. Ik vind ze prachtig en trouwens, ik vind bijna alle zegels mooier dan de gewone Willem Alexanderzegels. Dit terzijde. \
Als je twee vellen koopt krijg je er ook nog eens drie kaarten én drie bijpassende postzegels gratis bij.
Van de bomenserie.


Het zijn mooie stevige kaarten. Ik weet niet wat die kaarten kosten, maar als ze heel goedkoop zouden zijn , laten we zeggen 0,50 cent, is dat dus 1,50 + 2,61 = 4,11 winst. Daarbij 0,80 van die twee vellen vlinderzegels., totaal 4,91, winst.
Nou, heb ik dat even fijn uitgerekend?

Dit is even tussendoor hoor. Ik ben nog helemaal niet klaar met London, dus morgen gewoon weer London

19 opmerkingen:

Judy zei

Mooi, die bomen! De vlinders trouwens ook!

izerina zei

Post.nl prijst zich zo nog meer uit de brieven-markt

KnutzEls zei

Bedankt voor de tip. Gauw nog maar wat inslaan.

schrijfselsvanmij zei

Omdat wij ook zakelijk post naar Nederland versturen heb ik een redelijke voorraad postzegels voor de oude prijs. Wel lang niet zo’n mooie als die vlinders

Jolande zei

Wij posten altijd zoveel mogelijk onze post in Nederland, omdat het daar een stuk goedkoper is dan hier.
Ook moet je hier altijd rekening houden met bepaalde formaten, als het er iets buiten valt (vierkant ofzo) dan zit je al vlug over de 4 euro voor een postzegel.
De postzegels van de bomen en vlinders vind ik erg mooi.

Anita Willems zei

Wat een prachtige postzegels. Die zou ik ook in kunnen slaan als er geen prijsverhoging was :-)

Ferrara zei

De komende tijd plak ik decemberzegels, maar ga zeker nog een voorraadje gewone kopen.

Ageeth Mooij zei

Wat zijn er toch mooie postzegels!

Bertiebo zei

#Anita, ik snap je reactie niet.

klaproos zei

Mooi gedaan bertie, :-)

Floor zei

Je bent druk geweest met rekenen, maar je hebt gelijk, nu kopen is voordeliger.
Zal ook eens wat inslaan, moet ook nog kerstzegels kopen.

miekequilt zei

Ik heb idd een aantal velletjes zegels gekocht. Bedankt voor de tip van die actie. Ga ik nog even achteraan.

Sjoerd zei

Ik stuur zo weinig post dat ik niet eens zegels in huis heb... Maar deze zijn wel mooi.

Marleen zei

Mooie serie met die vlinders. Inderdaad goed idee om een voorraadje in te slaan.

Happy Earl Grey zei

Mooie zegels! Te gek toch die prijs en dan vinden ze het gek als we steeds minder post versturen en nog gekker de prijs omhoog vanwege dat laatste. Maar een goeie tip, een vorraadje inslaan. Bedankt!

Mirjam Kakelbont zei

Ik ben ook al postzegels aan het inslaan. Maar hier verkopen ze niet zulke mooie!

Marlou zei

Hoi Beritebo,

wat een mooie...
Waar heb je die gekocht?

Groetjes, Marlou

.

Petra1945 zei

Ik ben twee postagentschappen af geweest... De actie was allang afgelopen, zeiden zij. Geen sjoege dus.

Bertiebo zei

Ik heb het vorige week dinsdag besteld, online.