Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 december 2019

Gelukt!

Het is gelukt!!!!!
'Dit jaar wil ik mijn record verbeteren', schreef ik afgelopen januari. ' Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Het gaat om wandelen en  dat record stond op 2138 km.
Na een paar maanden zag ik wel dat ik het echt zou verbeteren, als ik zo zou doorgaan en geen fysieke narigheid zou krijgen.
Dus toen stelde ik mezelf vijfentwintighonderd km als doel. 2500 km! 
Nou dat aantal kilometers haalde ik gisteren. 2503 km om precies te zijn.
Ik ben trots, want het is toch vaak een opgave. Het gaat niet vanzelf. Zeker niet met slecht weer. Of als het donker is. Ik ben toch gauw een uur of anderhalf uur weg en daar heb ik niet altijd zin in.
Maar ik voel me beter als ik wandel, sterker nog als ik het een dagje niet doe, voel ik me niet fit. Mijn conditie is denk ik ook heel behoorlijk.
Tsjonge: 2500. Ik kan het bijna niet geloven, maar het is echt waar. Hoera!

30 opmerkingen:

anja zei

Respect!!

Judy zei

Gefeliciteerd!

Emie zei

Wat onwijs knap! Goed idee bovendien.

Jolande zei

Heel knap van je, applaus!

sjannesblog.com zei

Wat goed!

nicole orriens zei

Gefeliciteerd! Goed gedaan zeg. En ik herken wat je zegt: soms heb je helemaal geen zin, maar je weet dat je je er uiteindelijk beter door voelt.

Marlou zei

Wow Bertiebo!

Wat een geweldige prestatie...
Je bent een echte doorzetter...

Leuk dat je komt luisteren. Ik zal extra m'n best doen!

groetjes van Marlou

.

Sjoerd zei

Super, ik probeer ook wel te lopen maar mijn knie speelt mij parten.

izerina zei

Geweldig!

Nietzomaarzooo zei

Wat goed van je dat je dit doel hebt gehaald. Hoe meet je dat? En een nieuw doel gesteld? Je inspireert me.

mar zei

Mooie prestatie. Respect.

biebkriebels zei

Nou zeg geweldig, je bent een echte doorzetter.

Marleen zei

Daar mag je terecht trots op zijn. Geweldig hoor!

Els04 zei

wow, held!!!

Anoniem zei

Wat goed van je! Proficiat!!!
Ik herken het... Niet genoeg gestapt... minder gezond gevoel.

Ferrara zei

Petje af!

Rianne zei

Mooie prestatie...

Marthy zei

Dat zijn heel wat kilometers, chapeau!

schrijfselsvanmij zei

Top prestatie!

willy zei

daar mag je fier op zijn

groeten

Marga zei

HOERA!!!! Lopen doe ik niet zo veel maar ik fiets ongeveer 1400 km. per jaar! (wel met een motortje!)

Floor zei

Super de super! Ga zelf 4 x per dag uit met mijn hondje, maar dat haal ik niet hoor.
Jij doet het zonder hond wel, mijn complimenten.

Mirjam Kakelbont zei

Wat een geweldige prestatie! Mijn welgemeende felicitaties.

Ineke zei

Goed bezig, knap hoor!

In de weer zei

Nou zeg, daar mag je zeker heel trots op zijn. Prestatie !!!

KnutzEls zei

Dat is van Hoorn tot de Ardeche en terug. Een stevig stukje lopen. Super

Miriam zei

Heel erg goed! Zes jaar geleden heb ik een hele zware operatie gehad van 13 uur, maar door mijn goede basisconditie (en daardoor de vitale functies) was ik in een mum van tijd van de intensive care af. Doe conditie houd ik voornamelijk op peil door gewoon te wandelen. En als je eenmaal een tijdje loopt, krijg je vanzelf zin. Ik wel tenminste.

Ageeth Mooij zei

Wat goed Bertie!

Mrs. T. zei

Wow, wat goed. Ik wandel ook al behoorlijk veel maar kom denk ik amper aan de 1300 kilometer per jaar.

Bertiebo zei

Het kost veel tijd Mrs. T. En jij hebt een baan en een gezin...