Totaal aantal pageviews

woensdag 25 december 2019

Kerstmis

Catharijneconvent, Joos van Cleve, Maria met kind, ca 1525


In gedachten even terug naar hoe het allemaal begon, 
met een engel, Maria, Jozef en een
kindje in de kribbe, herders en koningen, 
 wens ik  jullie, met allen die jullie lief zijn,  een
 gelukkig, gezond, mooi, vrolijk, feestelijk, warm, gezellig, licht, vreedzaam, rustig, kleurrijk, stralend, schitterend, stressloos, lekker, gezegend, blij
kerstfeest.

Omcirkel wat voor jou van toepassing is en er zijn meerdere anwoorden toegestaan.

17 opmerkingen:

Hilly Nicolay zei

Licht om cirkel ik.

Fijne dagen!

sjannesblog.com zei

Er zit wel iets geschikts bij, dank je wel.

Miriam zei

Prachtig schilderij! Alle goeds ook voor jou!

miekequilt zei

Dank je wel voor de mooie foto en mooie tekst.
Voor jou en je geliefden ook een mooie Kerst !

Mevrouw W. zei

Voor jullie ook mooie kerstdagen.

izerina zei

Wat een uitgebreide wens. Jullie ook een goede kerst

Kitty zei

Gezellige dagen Bettie!

Ageeth Mooij zei

Ik wens jullie fijne dagen! Ik geloof in een ander begin, maar een beeld van het begin van het leven -telkens weer- is mooi.

Nietzomaarzooo zei

Fijne dagen. Mooi schilderij.

mar zei

Bedankt. Ook voor jullie een vreedzame en rustige kerst.

Ineke zei

Fijne feestdagen!!!

Anoniem zei

Een mooie wens. Dank je. Geniet van de feestdagen!

Jeanette Renting zei

Fijne kerstdagen voor jou en je gezin.
(kerst-mis is voor ons letterlijk sinds een aantal jaren)

Marthy zei

Dank je en voor jullie insgelijks.

Mrs. T. zei

Dito!

Judy zei

Fijne dagen gewenst!
Stressloos zou leuk zijn, en ook blij en licht.

In de weer zei

Dankjewel Bettie, insgelijks.
De laatste zin spreekt me het meest aan haha, leuk !
Of krijg ik, na een rustige kerst, nu last van stress ( keuzestress ) ;-)