Totaal aantal pageviews

maandag 17 april 2023

Fraaie mural

Ik was lekker aan het rondkijken op het NDSM-terrein en zag van alles. Ook aan de kant waar je langs rijdt voor je het terrein op gaat is meestal van alles te zien. Maar deze keer viel het aan die kant een beetje tegen.

Dácht ik.

.

Ik liep te dicht langs de muur en zag het niet. Beetje rommelig, dacht ik.
Maar ik liep nog een rondje, nu vanaf de andere kant en toen zag ik pas wat een fraaie schildering dit is. 


Het is net het leven zelf: je moet soms wat afstand nemen om het allemaal een beetje te overzien. 

Linking to Sami's Colourful World

16 opmerkingen:

Judy zei

Het is een wonderlijke. Ik zie de naam De Vries, en ik dacht dat het mieren waren, maar ik zie ook een gezicht.

sjannesblog.com zei

Zeker eentje om langer naar te kijken.

Iris Flavia zei

A very interesting one.
Yes. Sometimes you have to step back...

Sjoerd zei

Deze is echt mooi gedaan...

Emie zei

Een beetje hallucinerend is deze. Heel mooi!


KnutzEls zei

Een schildering om steeds meer dingen te zien en te ontdekken.

Sami zei

It reminded me of ants when I first saw it.
Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

Debbie at Travel with Intent zei

A fascinating mural - needs time to study it

s.c zei

Ja die heb ik ook gezien. Ben benieuwd wanneer we allebei dezelfde mural plaatsen. Denk dat ik eerst maar even ga kijken wat jij geplaatst hebt maar tot op heden is het nog niet gebeurd.

biebkriebels zei

Er gebeurt veel daar!

Bertiebo zei

@s.c. Ik heb er een niet geplaatst die jij al had laten zien. Eentje van buiten, die zwart-witte.

magiceye zei

It is amazing!

Marthy zei

Mooi gezegd en het is inderdaad een fraaie.

Anoniem zei

Echt cool, vroeg me trouwens af of U thesecretgardenamsterdam kent (zie insta) In het winkeltje Nicolas (logo heeft niets te maken heeft met groente en fruit maar je kunt er wel kaas kopen en een versnapering nuttigen) kun je vragen of je de tuin mag bezichtigen.

Veronique.

miekequilt zei

Weer een mooie. En je spreuk aan het eind is een mooie en wijze.

Bertiebo zei

Veronique: nee, maar ik ga kijken.