Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 april 2023

Gezichtjes

Twee prachtige gezichtjes van bloglezer Nicolet.
Nicolet schrijft: 'Kijk, ik zag weer twee gezichtjes: één in de tas die een vriendin neerzette en het andere gezichtje knipoogde naar me toen ik een ui doorsneed!
Het blijft een leuke rubriek: ‘Gezichtjes!’
Daar ben ik het helemaal mee eens.



Het volgende gezichtje werd me gestuurd door Aleida Martens. Aleida schrijft: 'Onlangs was ik in Maastricht, Tefaf. Er was enorm veel te zien natuurlijk en opeens zag ik dit snaarinstrument. De eigenaar is een Fransman, heeft een klein museum met snaarinstrumenten, naar ik begreep'.
Ook weer een leuke vind ik. Ik wist niet meteen wat voor instrument dit was. Maar inmiddels is dat wel duidelijk, het is een liergitaar. 


En de laatste twee voor deze ronde zijn van Iris Flavia. Ik moet zeggen dat ik het tweede gezichtje niet meteen zag. Maar jullie wel misschien? 




Dank allen en als altijd: Blijf speuren, mensen! bettievdgriend@hotmail.com

13 opmerkingen:

izerina zei

Die ui is apart

Judy zei

Die laatste is een heel mannetje!

Sjoerd zei

Die liergitaar is schitterend, Het laatste is idd een heel manneke.

conny's quilts en creaties zei

Oh die lier springt er voor mij ook uit. Ze zijn weer leuk.

Kitty zei

Ik stem op de liergitaar, wat een prachtig instrument, om te zien al!

s.c zei

Leuk hoor.

Anoniem zei

Wat een mooie lier! TinekeD.

sjannesblog.com zei

Het blijft leuk, zowel om ze te vinden, als om ze te bekijken!

miekequilt zei

Die tas is enig. De andere trouwens ook leuk dat je ze nog steeds toegestuurd krijgt.

Josephine zei

Het verbaast me telkens weer de hoeveelheid die je krijgt toegezonden,
en ook deze keer zijn ze wat mij betreft weer van grote klasse!!!

Jolande zei

Dat zijn ook weer hele leuke.

Ferrara zei

Ze zijn weer geweldig. Ik heb er ook nog eentje. Meestal spaar ik er een paar op, maar het wil de laatste tijd niet echt lukken. Sommige zijn hier al eens voorbijgekomen. Wat in het vat ...

Elizabeth zei

Wat een leuk gezicht, al die gezichtjes...
Helaas ontdek ik er nooit eentje.