Totaal aantal pageviews

dinsdag 26 maart 2024

ATC-ruil

 Mieke organiseerde weer een ATC ruil. Dat is al best een hoop werk zonder dat je er zelf voor iedere deelnemer een kaart maakt én een ATC. Maar dat deed Mieke dus wel. En ze maakte ook nog zelf de enveloppen. Dat moet een hele drukte zijn geweest. Dankjewel, Mieke, super gedaan. 



En dan de kaartjes die ik van de andere deelnemers onving. 


Dit kaartje is dus echt geborduurd hè. Door Anneke en voor zover ik weet heeft zij geen blog. Wat ontzettend mooi is dat gedaan. Je ziet er geen draadje door heen schemeren. Echt geweldig. 


Dan dit zeer fraaie kaartje, van Conny. Conny heeft ook geen blog voor zover ik kan ontdekken. Ze woont in Oostvoorne en grappig genoeg heb ik daar ook eens een jaar gewoond en gewerkt. Het zou zo maar kunnen dat wij elkaar kennen. Het zou ook zomaar kunnen van niet. Maar wat een mooi kaartje. De titel is 'Lente'.  


Het laatste kaartje is van Josephine en getiteld 'Fantasie'. Ook weer zo creatief. In het echt is het kaartje nog mooier omdat er over de lichte stukjes een glansje zit en dat zie je niet hier in de weergave. Bij Josephine kun je wel gaan kijken. Hier. Zij laat op haar blog altijd geweldige maaksels zien. Zo supercreatief is zij. 

Iedereen weer ontzettend bedankt. Dit zijn echt pareltjes!

15 opmerkingen:

Judy zei

Geweldig, al die creativiteit!

izerina zei

Prachtig allemaal op eigen manier

Kitty zei

Ze zijn echt geweldig! En wat was het leuk om mee te doen hè? Ik mis jouw gemaakte kaartjes nog…

Iris Flavia zei

Beautiful cards indeed - to happy snail mail!

Sjoerd zei

Het was een hele leuke aktie. Ik heb al op diverse plaatsen kaartjes gezien.

miekequilt zei

Het was weer leuk om te doen. Vooral natuurlijk dankzij jullie medewerking.

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie kaartjes heb je gekregen.

Emie zei

Knap hoor, wat een leuk resultaat al die kleine kunstwerkjes.

roentare zei

These cards are true gems

Elizabeth zei

Overal zie ik de mooiste kaartjes voorbij komen! Leuk dat je ook mee gedaan hebt, misschien doe ik volgend jaar ook wel een keertje mee...

Floor zei

Wat leuk om weer eens ouderwetse post te krijgen in de brievenbus.
En dat nog zo mooi zelf gemaakt.
Conny heeft wel een blog hoor, al heel lang: https://connysquilts.blogspot.com/

Jolande zei

Wat een mooie atc]s, vooral die geborduurde vind ik erg origineel.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar die van jou.

Ferrara zei

Het was weer een creatief gebeuren. Ik vond jouw vrolijke postbode zo leuk.

Anoniem zei

Er zijn meer hondjes die Fikkie heten. En ook meer Connys. Het kaartje is van een andere Conny

Josephine zei

Jij hebt ook mooie ATC's gekregen Bettie, die geborduurde is ook prachtig gemaakt.
En wat grappig dat jij er ook eentje an mij kreeg . In de fraaie envelop bij mij
zat er ook eentje van jouw, zo'n mooie vrolijke postbode zoals Ferrara omschrijft,
maar dat had je vast al op mijn blog gezien. Ze zijn enig!!!