Totaal aantal pageviews

maandag 25 maart 2024

Monday

 


Als je deze mural ziet, denk je waarschijnlijk aan London. Een paar trouwe lezers hadden al bedacht dat ik daar was en ze hadden gelijk. We waren er,  een paar dagen maar.  In die korte tijd hebben we wel weer veel kleurrijks en fraais gezien. Dus de komende weken hier: London Murals. 


Hier was een prachtige nieuwe mural in de maak. Het regende die dag de hele tijd, maar de jongen die hier bezig was, had een droog plekje gevonden onder een tunneltje. Ik maakte een praatje met hem. Hij was zeer toegankelijk (en dat is lang niet altijd het geval). 
Ik vertelde hem dat we er maar heel kort waren, maar in mei terug zouden komen om het resultaat te bewonderen. 
'Dan bent u te laat',  zei hij. 'Volgende week is al te laat. Dan is het al over geschilderd. Want wat denkt u? Dit is het enige droge plekje hier in de buurt, volgende week is het weg'. Hij haalde zijn schouders op. 'Dat hoort er nou eenmaal bij!' 
Ik hoop dat hij ongelijk heeft, want het wordt echt een hele mooie.

Enfin, jullie gaan het allemaal ZIEN!




14 opmerkingen:

Judy zei

Oh leuk, dat jullie in Londen waren! Ik wil alles zien!

Sjoerd zei

Hier is veel uit de illegaliteit gehaald en wordt weinig overschildert. De wereld is kent en iedereen kent iedereen.

Kitty zei

Geweldig, wat een kleuren!

Iris Flavia zei

Beautiful and oh, how sad (and typical with the rain)...
Looking forward to see more!

miekequilt zei

Dat had ik dus goed gedacht. Jullie waren er weer. Heerlijk om in je geliefde stad te zijn. Ik verheug me al op allerlei leuks wat je gaat laten zien. Deze mural is een mooi begin.

Emie zei

Oh, wat zonde als deze moral al weer snel wordt overgeschilderd...

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie schilderingen heb je weer gezien. Dat oog springt er voor mij uit!

Mae Travels zei

Good story! The temporary presence of murals contributes to their appeal. I like that boy’s attitude, though if I were an artist I wouldn't share it.

best, mae at maefood.blogspot.com

Tom zei

...I hate when murals are painted over. There seem to be plenty of ugly, blank walls around!

Sami zei

I like the top London mural. What a pity the mural in the tunnel might be gone soon...I hope not! Thanks for participating in Monday Murals Bertie.

Ineke zei

Zo jammer dat het weer overgeschilderd wordt. Het ziet er mooi uit!!!🥰

Jolande zei

Ik zit hier wel een heel klein beetje groen te zijn :-)

Marthy zei

Wat jammer is dat als je werk zo snel weer wordt overgeschilderd.

roentare zei

All three murals are looking fantastic!