Totaal aantal pageviews

donderdag 21 maart 2024

Gezichtjes

 


 

 
'In een auto van de Dakar rally zag ik de kop van een insect aan de voorkant', schrijft bloglezer Esther.
'En in het houtsnijwerk zag ik een man met een grote neus en baard en met een tulband op z’n hoofd'.


En Esther zag er nóg twee zo schrijft ze: 'waaronder een tweeling'.



 Miriam schrijft: 'Opeens zag ik een gezichtje terwijl ik naar het extra kussentje-in-de-rug keeek op de eetkamerstoel. Zie jij het ook? Het heeft zelfs een soort oren links- en rechtsboven'.


De laatste voor deze ronde zag ik zelf, in Laren (NH). 

Dank weer allen en blijf speuren en sturen: bettievdgriend@hotmail.com 

15 opmerkingen:

Judy zei

Ik zie een kattenhoofd in die auto. :) Leuk weer!

izerina zei

Verslavend

Sjoerd zei

Die auto is schitterend, goed gevonden.

Emie zei

Bij huizen en gebouwen vind ik ze ook altijd zo leuk!

Charlie zei

Leuk die tweeling!

Kitty zei

Goed gevonden weer allemaal!

roentare zei

The huts look really good. Thick straw roof

s.c zei

Ja in gebouwen zitten ook een boel gezichten. Allemaal weer heel leuk gevonden.

Ferrara zei

Weer een afwisselende serie.

miekequilt zei

Wat leuk dat iedereen meezoekt. Zo kunnen wij lekker meegenieten van al die leuke snoetjes.

Jolande zei

Wat een leuke zijn dit weer.

Josephine zei

Wederom een zeer geslaagde serie weer Bettie, heel leuk om steeds te volgen.

sjannesblog.com zei

Goed gezien, vooral dat houtsnijwerk!

Koffie Digitalix zei

De tulband zie ik niet... de rest is weer leuk gevonden.

Ineke zei

Leuk die gezichtjes. Heel bijzonder