Totaal aantal pageviews

vrijdag 3 juli 2020

Het gaat snel

Tja, nu wil ik die tweehonderd Roodkapjekaarten ook echt halen. Met Postcrossing kreeg ik leuke kaarten, maar niet een Roodkapje.
Maar dan zijn daar gelukkig  nog B&M die al eerder appten: Waar lopen wij nu?


En wat kochten wij een minuut geleden?
Want aan wie denken wij ALTIJD?

Ha, de antwoorden wist ik.
Ze liepen in Frankrijk, in Montpellier. En wel in de Rue du Chapeau rouge.
En ze kochten daar een Roodkapjekaart.
Omdat ze altijd aan mij denken.
Zo lief.

 

Die kaart kwam eergisteren.


Ook gisteren kwam er een kaart met de post, maar dat was er een die ik zelf had gekocht, na een tip op Instagram. Een tip van iemand die mij volgt en de kaart had gezien op een account dat ik niet volg. Ik keek en besloot haar te kopen. Die had ik anders echt niet gevonden.


Nou, dit waren de nummers 191 en 192.  Nog acht te gaan!




16 opmerkingen:

Emie zei

Het is waarschijnlijk het allerberoemdste sprookje in onze regionen want ik kan me niet voorstellen dat Assepoester jouw record kan verbreken.

Judy zei

Dat gaat inderdaad snel! Leuk!

miekequilt zei

Wat een leukerds weer. Bijna 200, ik vind het een vreselijk leuke verzameling. Zijn er meer mensen met zoveel Roodkapje kaarten?

klaproos zei

geweldig Bertie, ik hou mijn ogen al steeds open, maar tot nu toe noppes..

Onliemie zei

Moest ik er eentje zien, ik zou het je meteen sturen. Maar ik zag er nog nooit eentje. Ik ga er beter op letten vanaf nu.

nicole orriens zei

Wat superleuk dat mensen zo aan je denken! En het is ook nog eens een prachtige kaart zeg.

Sjoerd zei

Eh, 250 was toch het doel... Mooi dat iedereen aan je denkt.

Iris Flavia zei

I have the Little Red Riding Hood and the Wolf lying side by side in bed, all in peace. Now that´s a fairy tale, huh? ;-)
Nice people think of you - and do send the cards indeed!

Kitty zei

Gaat vast en zeker lukken!

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

nog 8!
Ik ga voor je zoeken.

groetjes, Marlou

Ferrara zei

Tot nu toe niets gevonden wat je nog niet hebt. Met gezichtjes meer geluk. 😉

Floor zei

Leuk toch dat je lezers altijd aan je denken. Ook weer mooi deze.
Maar als je nadat je de 200 hebt gehaald er nog eentje krijgt, mag die dan niet meer in je verzameling? Wel sneu hoor :-(

Els04 zei

ik duim!

Marleen zei

Als je al 192 hebt haal je de 200 zeker. Erg leuk. Petje af hoor.

Rianne zei

Die tweehonderd gaat lukken. Al moet ik er eentje voor je tekenen... ;-)

In de weer zei

Ach, dit is echt zó leuk en het gaat je lukken hoor!