Totaal aantal pageviews

woensdag 22 juli 2020

Roodkapje

'Ze  is een beetje twijfelachtig', zei Marleen. 'Zeg maar of je haar toch wilt hebben'. Nou en of ik dat wilde. Er zijn meer twijfelachtige Rodkapjes in mijn verzameling. Juist leuk En ze heeft toch duidelijk een rood kapje? Nou dan. Marleen vertelde dat deze kaart ooit aan haar moeder en daar familie is gestuurd. Dat is dan toch fantastisch, dat iemand daar zo maar afstand van wil doen. En ook Marleen ken ik niet. Nou ja, we volgen elkaar op Insta en zij leest mijn blog, maar dat is het. Echt ik vind het geweldig. De kaart is oud. Ik kan helaas geen datum ontdekken. Maar als frankering twee postzegels van 1 cent. Ik gok jaren veertig van de vorige eeuw

En dit was nummer 201

13 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een gelukkig nieuwjaar staat erop. Ik ben benieuwd hoeveel er het komende jaar nog zullen volgen.

miekequilt zei

Tjonge jonge. Wie had dat ooit gedacht. 201 al. Heb je enig idee of er nog meer van zulke grote Roodkapje verzamelingen zijn?

Iris Flavia zei

Let´s hope there is no wolf inside the snowman! ;-)
Great addition!

izerina zei

Bijzonder zo'n kaart en ook het meeleven met jouw verzameling

Marleen zei

Wat een bijzondere weer. Leuk hoor!

Judy zei

Wat lief dat je zo'n oude kaart kreeg!

sjannesblog.com zei

En je verzameling groeit en groeit............ Leuk toch.

Emie zei

Geweldig dat er ook nog een familieverhaaltje bij hoort. Bofferd.

In de weer zei

Helemaal geweldig.
Een echt roodkapje hoor, vind ik wel!

Ferrara zei

Wat een leuk gebaar. De postzegels zijn ouder. Kijk hier maar eens https://nl.wikipedia.org/wiki/Chris_Lebeau

Mrs. T. zei

Wat een bijzondere aanvulling van je verzameling.

Nietzomaarzooo zei

Ook weer een fraaie.

lien zei

Haha ik heb ook van die twijfelgevalletjes ertussen!