Totaal aantal pageviews

woensdag 1 juli 2020

Ze zijn er uit

Ze zijn er  uit hoor, onze stokrozen. Ze hebben kleur bekend. En ik ben zeer tevreden. Deze, wit en geel naast elkaar, sieren de voorkant van ons huis.

 En in de achtertuin kwamen er vier verschillende tinten rood en roze. Precies wat ik graag wilde.
Oh wat hou ik toch van stokrozen. En het mooie is dat er nog twee staan die nog steeds niet open zijn en ik kan het ook nog niet zien. Er komt dus nog een verrassing, misschien wel twee.

28 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Ze zijn prachtig!

Emie zei

Plaatjes, stuk voor stuk!

sjannesblog.com zei

Beauty's!!

miekequilt zei

Wat zijn ze mooi! Dat is echt genieten hè. En nu " geduldig" wachten wat de rest wordt.

Judy zei

Prachtige kleurencombi's: geel en wit, en de rozetinten!

klaproos zei

ohhhhhhh geweldig bertie wat een prachtige kleuren hé...

een rode krijg ik nog zaadjes van, die vind ik ook zó mooi,

ik ben er ook gék op

KnutzEls zei

Wat een beauties. Ik ga her en der zaad oogsten in de buurt, want volgend jaar wil ik ze ook in de tuin.

Floor zei

Mooi! Gek genoeg nog nooit in mijn tuin gehad. Komt omdat ze twee jarig zijn, daar heb ik geen geduld voor :-)

Onliemie zei

Deze zijn alvast super mooi. Nu nog even geduld voor de laatste twee. Hopelijk heb je daarvan meer dan ik. Van dat geduld. ;-)

Willy zei

Prachtig!
Ik ben stiekempjes wel jaloers nu ik geen tuin meer heb.

Happy Earl Grey zei

Schitterend!

Marlou zei

Ha Bertiebo,

wat zijn ze mooi geworden.
Die witte en gele naast elkaar... een sprookje!

Groetjes van Marlou

Lot zei

Ik heb er ook veel staan. Grote bos gele, een kleine rose en een donkerrood en de mooiste is bijna zwart.

Iris Flavia zei

Very beautiful!
Here sadly nothing, blooming-wise. At least rain.

In de weer zei

Schitterend, hier zijn ze verdwenen, zomaar !
Daarvoor in de plaats, zomaar gekomen, grote klaprozen en vingerhoedskruid !

Sjoerd zei

het is net alsof ze je een fijne dag toewensen...

pourquoi pas ??? zei

Prachtig. Sieraden in je tuin.

Jolande zei

Mooi!

s.c zei

Heel mooi.

Kitty zei

Oooo ze zijn prachtig! Bij ons werd het blad altijd zo lelijk en aangevreten, we hebben de pogingen maar gestaakt...

biebkriebels zei

Fleurig gezicht!

Nietzomaarzooo zei

Wat een mooie kleuren. Prachtig!

Marleen zei

Ze zijn mooi! Vooral de witte en de gele.

Els04 zei

mooi!

Anoniem zei

Ja, heel mooie. Hier komen ze ook allemaal uit. Van wit, geel, zalm, diverse roze tinten en nog een donkere. Sommige staan echt in de weg. Manlief wil ze weg hebben. Echt NIET! veel te mooi en eerst uitbloeien. Dan mogen de lange stengels weg en er mogen ook blijven staan voor de vogels. Wist je dat je ze ook kunt stekken? Wordt duidelijk uitgelegd en lijkt heel simpel. Ik wil het gaan proberen. Zie: https://youtu.be/WAd9eLk0Q4k
Groet, Tineke.

Ferrara zei

Ze zijn prachtig. Ik had vorig jaar zaadjes van een donkerrode gekregen. Niets van gezien, maar wie weet staat ie volgend jaar boven de grond. De roze van vorig jaar staat volop in bloei.

Marthy zei

Ze zijn prachtig, beetje jaloers want bij ons is er nog maar een gele overgebleven. Ik ga overal zaad verzamelen.

Ageeth Mooij zei

Mooi! Ze zijn ook zo heerlijk eigengereid in de plek waar ze opkomen en welke kleur ze bekennen!