Totaal aantal pageviews

woensdag 8 juli 2020

Nog zeven (7)

Kijk nou, nummer 193. Roodkapje honderddrieënnegentig!!!  Het is me wat.
Deze is extra leuk, want Mieke maakte deze kaart zelf . Het plaatje komt uit een boekje uit Nieuw-Zeeland. Toen ik de kaart zag, dacht ik meteen dat die uit van ver was gekomen en dat klopte dus ook.
'De postzegel maakt het af', typte Mieke en ook dat klopt. Die komt bij mijn andere verzameling op Pinterest.


Mieke, ontzettend bedankt. Ik vind het echt superlief.

14 opmerkingen:

Emie zei

Wat een fraai geheel zeg. Ik ben ook gecharmeerd van de ouderwetse type letters!

KnutzEls zei

Wat een leuke kaart. En die postzegel, dit is een echt persoonlijke kaart.

Judy zei

Geweldig!

miekequilt zei

Graag gedaan hoor. Het was echt een oud en kapot boekje. Maar ik kocht het speciaal voor jou om iets mee te doen. Ik geloof dat ik er ook al eens een envelop van maakte

Onliemie zei

Zo leuk! Dit roodkapje laat zich duidelijk niet doen. Een bijdehand dametje zo aan haar gezichtje te zien. :-)

Nietzomaarzooo zei

Leuke! En een bijpassende (bij je andere verzameling) postzegel. Heel attent.

Ageeth Mooij zei

Die is leuk! En Mieke maakt goed gebruik van haar vintage typemachine!

Jolande zei

Oh wat leuk, zowel de kaart als de postzegel.

Ferrara zei

Origineel geheel wat je van Mieke kreeg. Rood/zwart kapje laat zich niet intimideren door de hebberige wolf.
Mieke's typemachine werkt.

Kitty zei

Erg leuk en lief. Ik zie nr 200 al in de verte aankomen geloof ik... :)

Rianne zei

Dit is wel heel erg leuk gedaan. Dubbele verrassing. Ik mis nu alleen nog een mysterieus gezichtje ..;-)

Sjoerd zei

Dat is superlief van Mieke en heel origineel...

Neeltje zei

Op naar de 200!

In de weer zei

Dat gaat de goede kant op !